середа, 20 лютого 2013 р.

Дитячі мрії, й чому так?

Сьогодні надіслали мені відео із цікавою назвою "Вся правда про жінок".   Приватне відео про те, яке майбутнє собі на мріяла дитина, яке хтось виклав в YouTube. Першою моєю  реакцією був шок, далі здивування, наскільки невисокою є потреби дитини і плани її на майбутнє.  Чоловік "з кубиками" і щоб "багатий був" та дарував парфуми. Гроші дівчинці потрібні на "Манікюр-педикюр" та парфуми.  Дівчинка готується в майбутньому тільки до задоволення власних потреб.

Коментарі до тексту це окреме питання, ту вже піднімається і питання батьківської відповідальності, і виховання, і системи цінностей дитини, і споживацького суспільства. Так, багато з них праві. дівчинка достатньо обмежено розповіла про свої плани на майбутнє, та й цінними для неї є груди та дупа 4 розміру й можливість змінити чоловіка якщо той не багато зароблятиме та не буде до неї "добрим"("уті-путі, моя киця").

Добре, а тепер проаналізуймо, що ми-дорослі зробили щоб  виховати її інакшою?
А власне не зробили нічогісінько: з відео видно, що відео зняте подругами(імовірно підлітками), аби пожартувати, і викладено в інтернет. Провокативні уточнення, що певні професії не ціняться суспільством було дитиною проігноровано, а дівчинка зреагувала тільки на коментарі про низьку заробітну плату, відповідно у неї цінністю є гроші, та й в розмові вона досить часто про них згадує. А то є наслідком насадженої телебаченням та іншими  засобами масової інформації, а також молодіжними журналами тенденції, що гроші вирішують все і є найвищою цінністю.
Сприймати ж гроші як ресурс, засіб для досягнення цілі дівчинка вже не може. він перетворився на самоціль.

Дитина розмовляє суржиком, можливо навіть, як згадано в коментарях, "сумським". Це не дозволяє дати позитивну оцінку якості роботи її педагогів, які би мали прищепити дівчинці правильну вимову та очистити мову, принаймні в школі.

Що ж до ролі жінки, стосунків між чоловіком і жінкою, то наскільки я знаю такі заняття для школярів проводяться тільки в одинадцятому класі, тоді жяк на моє щире переконання навики міжособистісного спілкування, планування, потрібно розвивати в дітей ще десь із 3-4 класу.

Заперечите? 

2 коментарі:

  1. Навики міжособистістного спілкування потрібно формувати з дитячого садочка, коли і хлопчиків, і дівчаток вчать терпляче відноситись одне до одного. Але, в даному роліку показаний внутрішній світ поколінь, що йде за нами

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за коментар.

    Власне Ви праві, щодо того що починати формування навичок потрібно з раннього віку. Але варто і продовжувати це робити в молодшій школі, та й в старшій. Бажано це звісно робити власним прикладом.

    Що ж до ролику, то я вірю, що ще можна змінити ситуацію на краще. Адже вдалося це, наприклад, Швеції. Тільки для цього потрібно поставити таку ціль; і бажано на рівні держави.

    ВідповістиВидалити