Дуже порадувало, що міністр освіти Німеччини подала у відставку через знайдений плагіат у її науковій роботі, роботі що була написана та захищена 30 років тому. Тобто саме через поширений ЗМІ прецедент у Європейській політичній практиці, що на чужому розумі й досягненнях не можна будувати своєї кар"єри.
Важливість цього як на мене наоціненна, особливо на фоні загальноукраїнської тенденції до списування та використання джерел з інтеренету, до якого діти привчаються ще з шкільних років.
Власне можу сказати, ще з власного досвіду навчання, що педагогів які забороняли списувати і забирали шпаргалки на конторольних роботах чи екзаменах вважали "жахливими" і "занадто суворими", в той час як мені відомо про європейську і американську практику виводити з екзамену тих, кого зловили на списуванні і анулювати їхні роботи.
І це, на моє переконання, правильно.
Погляньте, що дозволяючи дітям отримувати незаслужені, незароблені оцінки(дитина ж хоче 5(чи 12) педагоги привчають їх до можливості крадіжки( з думкою - "ну я ж цього хочу"), підкупу("якщо я цього хочу, а він може мені допомогти за невелику сумму"). Також при цьому дитина, а в подальшому громадянин не навчається здобувати ресурси і задовольняти потреби власними силою, працею та розумом.
Важливість цього як на мене наоціненна, особливо на фоні загальноукраїнської тенденції до списування та використання джерел з інтеренету, до якого діти привчаються ще з шкільних років.
Власне можу сказати, ще з власного досвіду навчання, що педагогів які забороняли списувати і забирали шпаргалки на конторольних роботах чи екзаменах вважали "жахливими" і "занадто суворими", в той час як мені відомо про європейську і американську практику виводити з екзамену тих, кого зловили на списуванні і анулювати їхні роботи.
І це, на моє переконання, правильно.
Погляньте, що дозволяючи дітям отримувати незаслужені, незароблені оцінки(дитина ж хоче 5(чи 12) педагоги привчають їх до можливості крадіжки( з думкою - "ну я ж цього хочу"), підкупу("якщо я цього хочу, а він може мені допомогти за невелику сумму"). Також при цьому дитина, а в подальшому громадянин не навчається здобувати ресурси і задовольняти потреби власними силою, працею та розумом.
Немає коментарів:
Дописати коментар