Педагоги вважають школу апріорі безпечним для дітей місцем.
За останні кілька років після й під час тренінгів, переглядаючи анкети та спілкуючись з вчителями я тільки підтверджувала цю тезу. При першому контакті виключна більшість вчителів говорять, що "школа абсолютно безпечна для дитини!" Але чи це дійсно так?
Та як тільки психолог починає розкручувати їх запитаннями чи було вчинене над ними(педагогами) насильство, коли вони були дітьми? Чи чиниться насильство над їхніми дітьми? Чи ображають й чи карають дітей у школі? То після першої сміливої й правдивої ствердної відповіді, розпочинається хвиля згадок по насильство, про жорстоке поводження в минулому й зараз, для декого стає відкриттям те, що крик, порівняння, лайка - то теж є насильством. То ж у свідомості починає проскакувати думка - що школа може бути й не зовсім безпечною, або й зовсім небезпечою.
І ось потім ми разом з групою(вчителів, чи то управлінців з освіти) починаємо працювати і думати над тим, що ж кожен з них може зробити для створення таки безпечної школи. Для дітей.
А Ви вважаєте свою школу, школу для вашиих дітей безпечною?
Безопасная школа. Безопасная школа возможна лишь в случае, когда все учасники образовательного процесса имеют возможность развития, саморазвития, самореализации как творческого процесса. Это касаемо как учеников, так и учителей.
ВідповістиВидалитиВозможность подобного придёт лишь с финансированием образования. Это не только достойные зарплаты учителям, но и самоё финансирование учебных заведений.
Иного варианта не существует, а постольку необходимо усиленно готовиться к увеличению насилия не только в школе, но и в обществе...
Власне розвиток, самореалізація й саморозвиток є, й мусить бути метою освіти.
ВідповістиВидалитиЩо ж до того, що можливість прийде лиш з фінансуванням - то фінансування саме собою не з"явиться. А усвідомлення про необхідність такого фінансування мусить в"їстися в голови спеціалістів бюджетного комітету й інших, відповідальних за розподіл отриманих податків. Які навчалися в нашій же системі освіти, і є її творіннями.