четвер, 14 листопада 2013 р.

Психологів Броварського району навчали попереджувати насильство в школі

Тренерки Жіночого консорціуму України провели 5 листопада 2013 року навчання для практичних психологів та соціальних педагогів шкіл. Метою тренінгу було навчитися ефективно організувати роботу психолога в навчальному закладі, аби попередити дитячий суїцид.
Тренінг був проведений позапланово, але на запрошення відділу освіти Броварської районної державної адміністрації як реакція на випадки дитячого суїциду в районі та як елемент профілактичної роботи.
Загалом на тренінгові були присутні 27 осіб, представниці всіх загальноосвітніх шкіл Броварського району Київської області.

Учасниці відзначають, велику цінність такого навчання. Стала в нагоді вправа «Небезпечні предмети» під час виконання її вони змогли навчитися бачити небезпечні для учнів речі та правильно їх інтерпретувати.
Особливу увагу було приділено потребам дітей різного віку, що навчаються в школі. Через розуміння потреб дитини та місця школи в забезпеченні цих потреб, учасниці прийшли до розуміння можливих причин суїцидальної поведінки та тієї профілактичної роботи, що вони можуть проводити.

Тренінг було проведено Жіночим консорціумом України в співпраці з Відділом освіти Броварської РДА за фінансової підтримки Міжнародної громадської організації Save the Children в рамках проекту «Впровадження Конвенції ООН про права дитини в Україні»

Тренінг був дуже цікавий не тільки ля учасників, але й для мене як для організатора.  нам розповіли не тільки про можливості психолога в навчальному закладі, а й про те які вікові особливості потреб дітей до чого призводять. І головне як спираючись на знання потреби дитини в тому чи іншому віці, ефективно комунікувати з нею.



1 коментар:

  1. ВОзникает вопрос о РОЛИ психолога в средней школе. ЧЕМ должен заниматься психолог - несколько непонятно. Когда колеги рассказывают о том, что на попытку получить помощь психологат в работе с ребёнком получают указание: "Вы в институте психологию изучали. Применяйте свои знания. У МЕНЯ этот ребёнок сидит", закономерно появляется недоумение.
    Но в результате каждый остаётся с проблемами сам на сам.

    ВідповістиВидалити