понеділок, 19 серпня 2013 р.

життєві навички для педагогів

Завершився курс, вивчення життєвих навиків та методики використання та викладання Життєвих навиків школярам, для педагогів.  Протягом більше шести місяців вчителі, психологи та соціальні педагоги різних шкіл пілотних областей вивчали можливості цієї методики. 

Вивчення життевих навиків - методика. що спрямована на опанування дітьми різних соціальних навичок, для полегшення їхнього навчання, спілкування та соціалізації. В рамках курсу розглядалися теми - самопрезентації та самопізнання, емоцій та вміння їх розпізнавати, конфлікти та способи їх вирішення, творче прийняття рішень, міжособистісні стосунки, права та обов'язки які мають діти. 

Спеціалісти 30 шкіл розглянули методику життєвих навичок та будуть в подальшому використовувати цю методику в своїй роботі. Загалом це 294 педагогів. 

Жіночий консорціум України дуже вдячний всім партнерським організаціям, що взяли участь в проекті. Це: 
- Вінницька організація "Пані Всесвіт"( вони провели ще багато додаткових волонтерських тренінгів для спеціалістів, представників адміністації освіти у Вінницькій області) 
- Волинській організації "Відкрите суспільство" 
- Черкаській молодіжній організації "Молоджа Черкащина"( тренерка знайшла чудовий варіант поєднання арт-методики  та методики життєвий навичок) 
-  Правозахисному центру "Поступ" 
- Дитячій екологічній громадській організації "Флора" (огранізація постійно працює з дітьми і використовуватиме методику особливо активно) 
- Первомайському Жіночому інформаційно-консультаційному центру "Ольвія"
- Волинській обласній громадській організації "Гендерний центр"( вони отримали вихід на педагогічний коледж, в якому навчаються майбутні педагоги, і познайомили їх з методикою життєвих навичок)

Особливо я особисто, та й за програму попередження насильства над дітьми, вдячна Міжнародному Католицькому Бюро Дитини(БІСЕ) за надану можливість участі в проекті -
«Право на висловлення своєї думки: профілактика насильства, зокрема сексуального, і просування в СНД судово-психологічних процедур, «дружніх» до дитини» саме в рамках якого ми отримали інформацію про методику життєвих навичок, змогли її опанувати та використовувати для роботи й покращення становища дітей в Україні. 




Немає коментарів:

Дописати коментар